Kultura dziecięca a biznes w Internecie
Dziecko jest jak biała kartka papieru, którą należy uformować i wskazać drogi rozwoju. Biznes w Internecie również w odniesieniu do małego użytkownika sieci wykazał spore zainteresowanie. Świat dziecięcych bajek, malowanek, puzzli, czy zabawek odnalazł swoje miejsce w wirtualnej przestrzeni. Komercyjne sieci handlowe bardzo chętnie uskuteczniają działania biznesowe w Internecie. Dziecko może za niewielką opłatą, przesyłaną za pomocą telefonów komórkowych, czy kont bankowych funkcjonujących w Internecie korzystać z dobrodziejstwa współczesnej techniki. Świat nowych technologii pomaga maluchom cieszyć się radością dziecięcego świata. Rodzice bez problemu wychodzenia z domu, co znacznie oszczędza czas, mają możliwość zapewnienia milusińskim swobodnego poznawania świata. Dzieciaki korzystające z usług rzetelnego biznesmena internetowego, zaangażowanego w rynek kultury dziecięcej, są bezpieczne w sieci. Nie istnieje zagrożenie zaśmiecenia im małych umysłów szkodliwymi czynnikami rzutującymi na ich przyszłe życie. Nowa, wirtualna świadomość wymusiła na społeczeństwie dostosowanie się biznesu w Internecie do potrzeby małych ludzi. Mały internauta stał się konkretnym odbiorcą i klientem w badaniach rynku internetowego. Podaż jak i popyt na dobra dziecięce stworzył zainteresowanie biznesmenów dla wytwórczości dziecięcej. Dziecko nie jest mniej wartościowym konkurentem w walce o klienta. Jego potrzeby są na równi utożsamiane z potrzebami innych dziedzin wytwórczości.